jappz...

idag har jag umgots lite me mina 2 systrar... för Annelie bor ju redan här.  :P å syrran kom hit en sveng.. innan!:)
sen har jag försökt ringa en del samtal..
men ingen har svarat! :/ *suck*

får försöka mer imorgon! :)

ska även ringa Cassandras läkare imorgon... så han kan kolla på henne..
visst hon börjar bli lite bättre men hon har en enorm husta ändå... å de skadar ju inte att få henne undersökt! =)

Syrran har lovat att köra oss om vi får en tid emn de får vi nog för ja kan inte han kolla på henne så kan ju säkert nån annan! :) hehe.
nu när hon sover har hon dock inte hustat såå mkt.. som de andra kvällarna.. men ja.. jag vill ändå kolla! :D
hon har iaf ingen feber å har inte haft de hitils under denna förkyldning hon har nu.
Skönt e ju de.

jag ska snart soova! :)
men ha de bra alla.. å god natt!:) kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0