Kolla min BDB.. =))

ja för ett tagsedan satt jag å skrev upp vad för saker jag ville köpa på IKEA! =) å nu så har jag lagt upp sakerna på min BDB... till Cassandras rum asså! =)
göra de barnfint å åsnt! :D

en sak e från Rusta dock, då jag inte hitta nån matta på IKEA som jag gillade!
så mattan e från rusta allt annat e från IKEA!  =) hehe.

lakanet och påslakan sättet jag lagt upp har hon redan men la upp de bara för ni skulle se de me haha!
jag tycker allt passar in bra å fint men de e vad jag tycker! :)

kommentera gärna om villken lampa ni gilla mest för jag har besluts ångest hehe! :D

om ni undrar "ska du inte ha gardiner" så¨har jag redan de ett par ljusblåa med nalle phu på =))
så det så! =)) hehe men har ej bild på dom :P  dock..
orkar ej ta nu hehe.

ska köpa mer på IKEA men de e inte till sovrumet de e lite annat så har ej laddat upp de på min BDB för ville bara ladda upp allt till sovrumet ju hehe =)
jag tror de komemr bli såå fiint! :D :D :D

ska inköpa tavler med... för de fanns inga på IKEA som jag vilel ha fanns typ bara 1 eller ngt.. men ska klla på andra ställen sen! :) hehe

min BDB står tillhöger.. på min blogg men annars så e den här med.. :) http://bumsibum.bilddagboken.se/p/main.html?
å e du medlem kan du ju bara söka på Bumsibum ;) hehe!

hennes (å mitt) rum kommer nog bli fin fint men mest e de hennes rum därför jag valt å göra hela barnaktigt! :D

ska köpa de nu slutet av feb eller.. början på masrs! :D *läängtar*


ha de bra tack å hej leverpastaj.. ;) kram..

Kommentarer
Postat av: Jasse

Klart jag menar er ju : p Du e absolut inte ego...Du e en riktigt fin vän ju^^ & Cassandra e helt underbar (:



Ja herre gud, ni e så välkomna så ju!



Kramiz

2009-02-12 @ 23:55:21
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0