Läängesen fy på mig.. :P

ja de va längeseda som jag skrev här :P hehe.. får bli på tiden nu då! :D

kan skricva lie om i lördas när Cassandra å syrran va i malmö! :)
de gick bra å dom hade skoj å hon som va 4 å¨r lekte me Cassandra helatiden hehe..
hon som va gemngallam med Cassandra fick inte komma imellan tyckte storasyster.. :P
men T å A sa ju klart till att alla 3 får leka..
men Hon som e 4 ville bara va ensam med C hehe..
de finns men som hände men pallar ej skriva allt nu hehe eller ja inte sen iheller för den delen! :)
men Cassandra hade de mkt skoj i lördes värkadedet som! :)
å jag har sätt biler på min lilla gomma! :) när hon lekte me E och E.. :P

söndag va de mest bara slapp å sånt! :)

Måndag me mest slappa! :)

idag Tisdag vatt i stan me min lilla gomma.. handlat lite strumper å sånnt tilk henne sånt som behövs! :) hehe.
hon sover midda nu min lilla gomma hon har gjort de 1 - 1½ timme! :) hehe


ne pallar ej skriva mer nu ha de bra kram!! =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0