RIP ='(

idag när jag var inne på Helgon så kom jag in på en killes sida, ja å där är 2 st klipp å jag kände igen tjejen på klippen..
så jag startade den ena först och kollade på det, Det var ett minnesklipp! hennes Bror hade gjort det,det avr så fint!
Kollade på e andra de var hennes mamma som gjort det, det var med så fint!
viste ens inte att Erika gått bort men det är 1 årsedan och 1 månad exakt idag!
Jag gick på hundkors för  något årsedan hon gick där med.
Hon var en trevlig och go och skämtsam tjej!
värkligen synd att hon e borta nu! :(

men sån chock det var att komme in på en killes sida på helgon å se att hans syster gått bort så är det någon man har kännt.

hennes hund Json (newfundland) är jätte fin, dom hade vara 1 vecka kvar till examen när Erika dog, den hunden var onik.. han kunde känna av att Erika skulel få ett epeleptiskt anfal å va där för henne till hjälp kom, det var den exaken dom hade en vecka kvar ifrån.

http://www.tillminneav.se/showPage.php?id=451 här står lite mer om Erika jag fick massa tårar när jag såg klippen som hennes bror har på sin pres på helgon och när jag läste detta!

Massa massa synd när folk går bort.. å änu mer när dom e så unga!  =/

RIP Erika Nilsson 4 Agusti 1983 - 26 Januari 2008 RIP

Hoppas du har det bra där du är nu!
kram

Kommentarer
Postat av: Jasse

Usch, det är hemskt när människor som står en nära på ett eller annat sätt går bort! : /



Sv: Har ju sagt att ni e välkomna...dummer! : p



Önskar er en fin kväll!



Kramiz

2009-02-26 @ 19:00:52
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: izza

R.I.P mjo det är synd att dom ska göra det.

Men jag tro att alla har olika åldrar när ens tid är inne, och man ska lämna livet. Men sorligt är det allt asså :S :(

2009-02-26 @ 19:03:09
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: Jasse

Hoppar in & önskar dig en gonatt!



Kramiz

2009-02-27 @ 01:54:31
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0