deep med mera.

igår/inatt va de skoj! :)

där va inte sååå många folk faktist vist där va ju en del men intbe övedrivet många ^^
men Mia va där å några vänner till henne... å bla Mias bror Alex! =)
trevligt å träffa dom jhu =)

Bartändern... (en klille) kännde igen min tatto... från QX hehe.. =)
han tycker den e fin... så.. han har till å me skrivit till mig på QX för ett tagsedan att den va fin de minns jag nu när han sa de hehe.. :)
å jag skrev att hans va fina! :)
minns dock ej hur dom ser ut hehe.. :$ men ser jag dom minns jag nog.. :P hehe.
men de va en trevlig bartänder.. men de e de alltid på deep tycker jag.. :)
men klart de e väll bäst så... :P


fan e så jävla seg i kroppen... :P
nu hade de vatt nice å ha bekänter.. :P hehe..
typ en som gör helkroppsmasage på mig i 1 timme å en annan som kommer me ett glas kall juce me sugrör... :P som man driker medan man får masage.. :p hehe..
å lite såna saker.. :)
sen kan de göra mat me osånt... å deras lön kan ju vara att de får äta här... :P
billigt å bra va! :D

kom hem vid humm kvart över 8..imorse.. :P å så gick jag å sov... vaknade kl 10... gick upp å kolla hur de va me syrran å Cassandra... :P, de va bra me dom hehe.. sen gick jag å la mig medde samma igen... å sov till kl 12... har vatt upppe sen des... men Cassandra e rätt trött..... så vi ska nog snart gå å sova lite jag å min stumpa lumpa! :)
sen efter de blir de nog till å äta osv... =))
bara slaaaappa idag ju! :) de e nice.. :P

i morgon ska jag gå istan me min syster.. :)
Jennie! :P
hennes dotter fyller snart år så hon ska köpa presenter till henne å sånt... :)

tänk att Mosters lilla gumma snart e 7 år tiden går sååå fort!
Älskar dig så N :) <3

å så klart D å M med<3<3 som snart e 9... shit så fort de går.. :P, om 1 år e de 10 ! :O hehe.
mina systersöner! =) älskar er=)

å snart e min lilla Cassandra hela 14 månader :O hehe..
mammas sötnöt.. :)

asså vet ni... här om dagen.. så va jag rejält vimmsig :O hehe..
pratade me min mamma.. å sa ja då e cassandra snart 13 månader så fort tiden har gått.. haha..
ahh.. shit men de e ju 14 månader! :P hehe... änu mer jhu.. ;)
10 dagar så e hon 14mån.. :) Mamma älskar dig såå..Cassandra! :)<3<3<3

ne ska inte skriva såååå mkt just nu iaf... åter kommer kanske sen ;) hehe.. men ha de bra alla.... :P
kraam..
å tack J för en trevllig kväll/natt igår på deep! :)
å TAAACK  syrran (Annelie) för du passade Cassandra! =)

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Tusen tack, kära du! kram

2009-01-05 @ 00:38:44
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Jasse

Wiiiiiiiiiie....( :

Tack själv får jag ju säga!



Kramiz^^

2009-01-05 @ 18:56:47
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0