imorgon blir de stress =) hehe.

imorgon så blir de lite stress emn de kan de vara värt =) hehe..
ska gå hemmifrån ca kl 10 senast 10:15.
ta bussen hem till Syrran... lämna min lilla sötnows till dotter..
ta bussen igen till hässleholm.. direkt efter det.

kanske klippa mig om jag fått nån tid...
sen ta tåget 14:43 till Malmö =)
e frame ca 15:32.
Åka hem till Camilla.. :)
ja.. massa tåg/buss åkande imorgon asså.. :P hehe.
men men de kan de ju va värt ;)

sen åka hem nån gång man fpr se villken tid de blir hehe.
sen på söndag ska jag ta första elelr 2a bussen får se villken de blir hem till syrran å hemta hem min Cassandra=))
lär nog stana en stund me kan man ju passa på medan man e där.. :P
ska nog färga håret svart tror jag... va ett tagsedan jag hade de ju.. eller om de blir nån brunfärg de får vi se ^^
 hehe.

idag har jag istortsätt bara lagat mat.. hahaha! :P
men så e de ibland ;) hehe.

ska sova nu strax för ska upp kl 9.
har redan packat ner saker jag å Cassnadra ska ha med oss imorgon till Jennie. så man har de gjor å inte bbehöver stressa me de imorgon hehe.
hennes resesäng e redan hos dom.. =)
för jennie va hos oss häromdagen å då yog dopm me den i bilen! :) hehe.
ska bli skönt å få sova ut på Söndag har inte gjort de alls undertiden jag haft Cassandra inbte på de sättet..
iallefall.

ne men ha de bra alla.. :) kram.. :) natti natt=))
å trevlig helg ;) hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0