500 dagar ;)

ja jag har vatt Mamma nu i exakt 500 dagar hehe. Så min lilla Cassandra.. är 500 dagar hehe.. :P
jag har träffat henne nu i exakt 500 dagar å Hon har träffat mig i exakt 500 dagar, för hitil så har vi inte vatt utanvarandra ett helt dygn! :)

asså fatta om 163 dagar e min lilla snutta plutta hela TVÅ år!!! :D hehe. de ni ;)
kan knapt fatta de var tar tiden vägen lixom ;) hehe.. min lilla fis unge e så stor så stor såå.. :)

GLÖM INTE STÄLLA KL EN TIMME FRAMOT I NATT EFTER KL 02, ELLER NÄR NI VAKNAR I MORGON! ;) hehe.


tiden går så fort... :) att man lixom REDAN ska ställa fram klockan! ;) hehe.

å glöm nu inte å ha alla lampor släkta mellan... 20:30 - 21:30 i kvall fniss ;) hehe.. mm tänk på miljön.. å mellan den timmen e de ju sån....  Earth houer! :P

får se hur jag gör jag kan ha de släkt men komemr fan ha datorn å skärmen igång! :D inte ska dom sabba min dator tid inte ;) får se om jag bryr mig om de ens... å e de ngt jag vill se på TV kommer jag fan göra de me så de så! :D

ne men ha de bra ska nog sätta mig i soffan ett tag å se om de finns ngt å glo på.. ;) hehe. kram haj.

Kommentarer
Postat av: jasse

Wiiie...fast lite har ni ju varit ifrån varandra väl?! : p Du var ju iväg till Nyår bl.a^^



Mmm...redan ställa fram klockorna...de innebär att de e ljusare längre om kvällarna nice



Ha en fin kväll! Kramiz

2009-03-28 @ 22:45:09
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0