Hihi.. jag tyckte väll.. ;)

jag tyckte väll att jag kände igen dig på reklamen till Robbinsson hahahha! :D å mkt riktigt så va de du hehe.
Missade första avsnittet pga min fest. .;) hehe, men nu ska jag fan följae så länge du e med hehe.
å heja på dig.. ;) hehe.
fan såna minnen man får nu.. :)
å att du e så het =)), å jag va ung å "kär" :p hehe ;)
å jag fick en natt me dig å de va najs men de va läängesedan jag va bara 17 då ;)
men idagensläge hade jag inte velat ha en natt me dig hurhet du än är ;)
jag kan fortfarande tycka du e så super duper het.. :P
men ne nu hade jag inte velat ha en natt me dig.. jag ångrar de inte men de va då nu e nu.. ;)
hihihi... men att se dig igen e inte fel ändå... :)
första gången jag såg dig va jag typ humm 13 ? vet ej redan där tyckte jag att du va het hehe.

aja skit i de nu hehe.. nu e jag helt generad fast du inte läser min blogg elelr något sånt men ändå ;) hehe.


ha de så bra alla.. :) kramen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0