Söndag! :)

idag e de söndag å jag e asså sjukt trött idag, asså jag funderar skarpt till å kolla upp om jag har diabetes... hoppas inte jag har de men de e ju bättre å kolla om man tror man har de än å låta bli... för tänk så har man de..
 asså de  e ju inte säkert att jag har de, jag kanske bara kommit i en trött period nu.. å en del andra symtom... osv osv.. jag driker ju som en häst :O haha, ja asså inte alkohol men vanlig drika, vatten,saft,juce typ! :)

men hoppas jag inte har de för min största fobi e spruter elelr ja alla nålar, å blod, men konstigt nog så kan jag tatuera mig *fniss* de e väll för... jag vääärkligen vill de hehe ;)

när jag va gravid å gjorde de där testet ni vet så hittade dom de i urinet som om man kan ha gravidetetsdiebetes men de va inte så mkt sa dom så¨de trude inte de va nån fara.. osv osv... men tänk så blev de mer sen då?
å jag fick ha kvar diabetesen när jag inte va gravid osv osv.. för på vissa försviner de inte ju, å om jag nu hade de så blev jag inte behandlad så ja.. humm sen något som e skumt Cassandra hade den största risken å få diebetes när dom gjorde de där provet, å ingen i min släkt har de.. jo bara ålders diabetes men inget annat, jag vet inte exakt hur de e i Dannys släkt... men frågade han då när jag fick reda på de om att Cassandra hade stor chans att få de.. å han trude inte nån hade de.. men de kan ju inte va lätt å veta kanske ändå ju.... asså om nån i ens släkt man knapt träffar kanske har de e de ju inte säkert man vet om de osv osv.

ne men vi får se jag får la kolla upp mig.. så kan jag va säker om jag inte har de att jag e frisk ju, å har jag diabetes så e de ju bra att jag gick å kolla! :) hehe.
 

idag blir de bara rtill å kolla Beck de e nice! :)

men ha de bra alla. :) kram.. =P trevlig söndag=))

Kommentarer
Postat av: Emma

Får du gå till teddystugan med Cassandra då?

2009-03-08 @ 18:22:47
URL: http://www.korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0