Torsdag =))

idag så har syrran duschart, sen duschade/badade även jag medan Cassandra sov midda =)

Diego har hitils mest bara vatt i trädgården å softat han njuter värkligen å han ääälskar sool =)
min lilla gobbe! :D

snart ska jag,syrran å Cassandra me ut å softa i solen.. :)

senare blir de såklart grillning.. ;)
man får pasa på nu när man har tillgång till trädgård.. =)
för på balkong får man ju inte grilla på jo isf el grill men jag föredrar LÄTT kol grillar... :)
tycker att Elgrill å sånt smakar precis lika dant som om man stekt de inne lixom på spisen eller iaf de i ugnen ;)
men klart de hade ändå vatt nice å ha en lite för de e ju nice å kunna sitta å grilla på sin balkong me ju  sitta ute å softa me sin mat! :) hehe.

Men har man trädgård tycker jag lätt man ska ha kolgrill ;)
inte gasålgrill i heller Eller va fan de nu heter =P
bara KÅLgrill ;)

ne nu ska jag inbte skriva mer för solen vänntar på mig.. =) hau de brau alla ;) kraaaum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0