asså tiden går såå FORT!, jag längtar^^

idag är det då den 14 agusti och Cassandra är REDAN! 9 månader.. såååå fort tiden gått asså! :O hehe, helt sjukt den bara riner iväg^^
å jag bara LÄÄÄNGTAR! till hennes 1 års dag! :D

ska så smått börja planera den :), bara 3 mån kvar jhuu :O hehe.. för har dessa nio mån gått sååå fort så lär 3 mån gå massa massa fort å rättsom de e så e de hennes Födelsedag xD, Hon fyller år på en fredag^^
då ska bara jag å Annelie fira henne... :), kalaset får bli dagen efter asså lördag.. för folk jobbar ju å ska komma ändra från Malmö.. så de blir såå sent om dom ska komma hit på en vardag^^ å då ahde kalaset vatt tvunget å börja typ kl 19 tiden elelr något å de e ju lite sent tycker jag för ett abrnkalas^^ så lördag blir bra! kan de ju börja kl 14 eller något :)
så nu ska jag handla presenter å spara pengar så jag kan fixa ett bra kalas=))
för vi blirmåånga så e de me en stor släkt eller ja stor å stor.. så stor e vi inte.
vet andra som e betydligt större ^^
på min sida e de 20st ..(me mig, Cassandra å syrran)  skulle vatt 23 men ja nu e de ju  "bara"  20 ^^ hehe
de e släkten på min mammas sida^^ har tyvärr inte kontakt me dom på pappas sida :/ men jaja..
de gör inget för de blir en del så-.. ^^

å Sen på Dannys sida med danny då så e de 3 - 5 st ^^

så sammanlagt 23 - 25 st kommer vi va på hennes kalas om alla kan komma :)

tror att jag redan vet av för mat jag ska bjuda på ^^ men de får jag se om de blir de eller inte.. Humm  får tänka lite till.. de e ju mat till en del... humm ja vi får se va de blir kommer jag inte på ngt annat så år de bli de jag har itankarna =)) hehe..
för de e såå gott :D
å sen behövs de kakor å tårta me =)
wiie ska bli sååååå kul å fixa sitt eget barns kalas!! :D

humm de kanske inte kommer bli billigt men de får de va värt =)))
massa presenter ska jag köpa.. å massa kalas fix mat m.m ja de lär bli en del pengar men men hon fylelr ju bara år en gång om året så de e hon värd!! :D å detta e ju hennes FÖRSTA!  <3<3<3
Mamma Älskar dig Cassandra!


innan i dag fick jag tårar av glädie... asså såå stor min tös e å såå fort tiden gått! eller de va lite blandade kännsler samtidigt som man vill ha kvar henne som en liten liten bebis e de ändå kul att hon börjar bli såå stor å ducktig å kunnig kan såå mkt nu! :D

nej ska inte skriva mer just nu.. ^^

hauu de braau.. alla.. ;P


kraaum!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0