Måndag ^^

Tagit de lungt i dag  å sånt... :)
men sen så träffade jag cassandras pappa i några timmar vi ty5räffades i stan.. å fika å snacka.. å så han fick träffa Cassandra lite :)
de va trevligt... han hölt henne å va ducktig med mer.. :)
så gulliga tillsammans.. :) skoj att han nu försöker träffa henne oftare än innan iaf =)
fan siket väder de e idag asså.. :P regn regn regn å åter regn.. :P å blåst me hehe..

efter regn kommer sol...hoppas på de.. :)
man kan ju hoppas att de e fint väder på Hässleholm festivalen... å DEFENETIVT på Malmö festivalen hehe =))

nu sover Cassandra =) *skönt* ^^
ska mest bara sitta här i dag å kaanska kolla på TV får se hehe :P

e mer en liten data männska än TV mänska xD *nööörd* ;P hhöhöh...

aja ha de braau alla ;P kraaumen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjena bumsibum. Jag hittade din blogg ikväll och har läst genom den det var inte lätt med alla stavfel. Du kanske skulle ta dig en funderare på att läsa genom det du skriver innan du trycker på spara-knappen. En blogg som man knappt kan läsa är ingen intressant blogg.



Nu till den roliga biten, detta blogginlägg.



1. Är ni inte tillsammans du och ditt barns pappa?



2. Om inte, så verkar det nästan som om er kärlek snart blommar upp igen, i allafall när man läser dina varma ord om pappan. Lycka till önskar jag er.

2008-08-05 @ 00:34:34
Postat av: svar till anna

okej,, ska tänka på de ;P



ne vi e inte tillsammans..

har varit men e inte de mer...



oekj.. men jag komemr inte bli tsms me han mer.. för de finns inte kännsler för min sida.. osv.. å bara för man har barn ihop så ska man ju inte va tsms .. lite taskit mot barnet då.. och.. desutom e de inte rätt mot han.. å va me han bara för vi har barn haha.. jaja..

2008-08-05 @ 14:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0