amen de visste man ju nästan att han skulle vinna! ;)

YES! Kevin van..men de fatta man ju nästan jag menar om man tar HELA idol 2008 så har Kevin BARA gjort bra ifrån sig!

å Alice har me gjort en del bra MEEEN hon har gjort något dåligt med.. visst de e nte såå mkt men ja.. ändå :P

så najs att ahn vann.. men klart 2a e me bra,, för man ser ju fan oftast mer av 2an än 1an :/
men men... vi får se hur de blir! :) hehe..

å jag hade rätt... tårarna kom :/ hehe.. :P

å måste bara säga att jag gillar Peter Jude skarpt han e cool! =)

men ha de så bra alla! =)))
kram..

Kommentarer
Postat av: Millan

Hejhej!



Nä våra grannar e verkligen inte normala och jag hoppas att hela familjen kommer härifrån snart!



Tack för att du håller tummen för oss!



Vad händer annars idag då?



// MIllan

2008-12-13 @ 13:02:33
URL: http://amitola.blogg.se/
Postat av: Millan

Trevlig Lucia!

2008-12-13 @ 13:09:10
URL: http://amitola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0