Julafton o lite sånt.. :P

skrev aldrig ett inlägg på lillajulafton (23 dec)
men de hände intbe såå mkt.. min bror va här å lite sånt... :)
kolla film med mera.

å nu till julafton... =) Ja de va en nice dag å kl 01:40 eller ngt sånt fick lilla Elina en son hehe!
så han fyller då år på julafton. ;)
tänk ändå  3 vecker förtidigt kom han å s¨å va de just på julafton hehe.. :), men men! =))
de va trevligt vi skulle va hos syrran kl 14.. vi kolm la dit 5 - 10 över. kolla lite kallanka.. åt med mer.. :)
å sn så kom tomten! =)) hehe.. vid 17 tiden kanske elelr 18 ?  humm ja ngt sånt iaf hehe.. :)
å faaan kännslig som jag e började jag givetvis BÖLA åhhhhh.. stör mig på min så extrema kännslighet!!
men de va ju så klart  av lycka.. iaf tur de ;) hehe.. vatt lite illa annats... :P
men ja ajg fick stopp på de relativt fort bra de iaf! :) hehe.
men så dela han ut julklappar till alla å Cassandra fick en hel del... *fniss* 28 st tror jag de va å av dom va 12 från mig.
sen när tomten gick å julklapsutdelningen va över.. så va de till att börja öppna alla paket! :) hehe.
lär lägga upp bilder på mi bilddagbok sen..... men  intbe just nu de orkar jag inte... men kanske i kväll eller i morgon hehe.. :), vi får se... när de blir ;)
sen blev de julklaps leken....  de va skoj!! =)
sen poker..men de va inte jag å minna 2 systrar med på... å barnen såå klart hehe..
sen kl 20:25 ¨åkte vi hem jag syrran å cassandra å vi körde Martin till tågen han skulle hem till sin tjej.. ^^
vi va hemma ca 20:40 -45. Cassandra kollade lite på sinna klappar sen vid 21:15 - 20, sloknade hon... hon ville ens inte ha si välling hehe.. naw snutta pluttan så trött ^^
men hon åt MYCKET julmat av alla de slag.. hon älskade julmaten.. hihi... sil,julskincka,prinskorv,sylter med mer...  ja allt :P
skoj skoj.

men de va en NAAAJS julafton.. =)) som alltid=)

jag fick me julklappar de var... 500 kr på en klädesafär.. påslakan sätt... å sånt 2 prydnadskuddar till min säng å ett överkast å inneskor/morgonskor.. så de va nice saker ju! =)
hehe. e nöjd så klart =)
plus på  tärningsleken så fick jag... tvål,en termus å en timer.. eller va de heter.... hehe.. där köper man ju lite mer skoj saker å sånt billigt.. på den leken asså ^^ hihi..

Idag juldagen (tror jag, ja iaf 25 dec ;) =P ), mest bara ta de lungt å lite sånt leka me cassandra å hennes nya saker med mera! :) hehe.
hon ÄLSKAR värkligen sin dockvagn hon fick av min mamma å hennes man..  å när hon körde den första gången (på julafton hemma hos syrran) va hon såå stolt å sken upp som en sol hehe! :D å sååå ducktig hon var/är med den asså! :D:D, å den e bra för man kan sänka handtaget å höja å bla bla... så den passar bra nu men även sen när hon växer osv :) hihi.

ne men ska inte skriva såååå mkt mer just nu iaf hehe.. hoppas allla hade en bra jul precis som vi... :)
kram på er.. å gott nytt år! :P osv..  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0