Fredag!! =))

jaahaa dåere fredag!! :D  wiihoo!  å jag syrran å lillan dro å åt på en pizzeria idag... så nu har vi ätit där 2grr FÖRSTA Å SISTE gången! mm... de va ingen höjdare asså.. :P hehe
syrran tyckte inte alls om sin mat.... å jag tyckte min bara va OK..
Cassandra värka inte tycka om de såå mkt.. elller ja..sådär.. tyckte hon nog...
men jaja skit i de nu va.. ;P höhö..

efter de så gick vi å handla på kvantum ^^ chips,pomac,mat till imorn, välling osv..

å vet ni... i dag har jag köppt en ny vagn till Cassandra! :D
eller min bror köpte den... men för mina pengar då asså! :P hehe
så om 2 veckor kommer han me den=))
*lääängtar* den e så fin.. tycker jag iaf!! =)) wiiie!!<3
så nu ska jag sälja dom andra 3 hon har.. :P haha..^^

fan de e höst.. å kallt så sköööönt asså!! å i visa delar av skåne snöade de igår..men inte här dock^^
men i dalarna e de en massa snö har jag hört hehe! =)
kom å mys me mig i kylan vill ha vääärme....kolla film me mysigt ljus å en filt! man bara ööönskar såå att  man hade nån nuuu! hehe... käärlek!<3 de vill jag ha.. =)) men de kommer väll.. kan man ju hopaps.. å hoppas på att de gör de SNART! innan året e slut... men de tvivlar jag på.. :/ men men...
den dagen den lyckan! =))

ja ikväll blir e bara till å kolla idol å lite sånt trevligt =) hehe, de e SLAGER jag abra ääälskar slager haha... :$
förra fredan va de ABBA å dom ääälskar jag me =)) <3

ne men ha de så bra alla fina männskor där ute i vårt vaackra avlånga land!!!! =))) <3<3<3




Kommentarer
Postat av: Jasse

En TILL vagn? Du köper ju vagnar som de vore kläder! Varför nu en till?



Verkar som ni haft en mysig dag iallafall! ( :

2008-10-31 @ 18:49:00
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: svar till Jasse

för jag gillar inte dom andra 3 hehe.. så ska sälja dom.. :P

den jag gillar mest.. kan man ju inte ha... så hon åker framåt.. å de vill hon helst göra.. ^^

så denna här kan man ha framåt=))

sen dom andra 2 e inte alls min still :/



jadå helt okej.. :)

2008-10-31 @ 19:03:48
Postat av: Jasse

Hurdan är du? Ja det är ett inlägg som jag tycker skulle vara intressant om JUST DU ville svara på men även läsa genom: http://jasse.webblogg.se/2008/november/sadan-ar-jag.html



Tack på förhand!



//Jasse

2008-11-01 @ 02:27:40
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0