mhm utgång... ;P

jahap då blire utgång me Dennis på lördag då =)
så... syrran ska passa Cassandra =)

jag har inte vatt barn fri sen.. malmö festivalen.. ¨å känner att de kan va dax igen.. :)
för ja de behöver man ibland.. jag e ju dock bara 20..  å.. amn vill ju ha lite skoj ibland med :)

vi få¨r se var de blir av... men malmö iaf... :)
kan iaf sova hos han så de e ju bra de.. :)

skoj att vi börjat snacka å¨sånt igen.. :)
vi träffades ju i lördas.. när vi gick paraden..men innan des va de ju årsed vi träffadews hehe.. :)
så e de ibland.. :)
men ska bli skoj antar jag på lördag =)

blir väll antagligen de nya wonk... för de har premiär i sin nya lokal.. på lördag =))
eller gammla wonk de har bytt namn men e sammA lokal å sånt... men de lutar mest åt de nya wonk hehe..
han e ju med homo så de passar ju bra=)
han har aldrig vatt på gay klubb förr ^^
e de inte så skoj på den nya wonk kan man ju dra till den gammla hehe.. ;P aadå de blir nog brau!!

ha de gutt alla sammans.. ;Pkram.. å gtrevlig helg=)

Kommentarer
Postat av: Jasse

Va trevligt men du "gamla" Wonk heter Club Deep hehe...o du vet väl varför Wonk bla flyttade därifrån? Så inte ska du väl gyna dem inte!



Hoppas du får skoj iallafall! (:

2008-10-03 @ 00:09:41
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: svar till jasse

jappz.. okej hehe.. :), ja..jag vet så de lär nog bli den nya wonk asså... lokalen.. där vid.. centralen hehe =)





thx.. hoppas din å din familjs helg blir bra=))

2008-10-03 @ 10:38:53
Postat av: Dennis

Wiiiiiiiiie, Gud vad det ska bli kul! Längatar som bara den <3

2008-10-03 @ 14:33:43
URL: http://lilladoris.blogg.se/
Postat av: svar till dennis.. ;P

aa ska bli skoj.. =))

förstår att du längtar =) hehe!



jag me! :)

2008-10-03 @ 16:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0