hummm.. får se..

ja jag får se va jag gör i helgen ^^
om jag bara stanar hemma... å sånt...
eller om jag drar till Malmö hem till pappa å umgos me hen lite så han får träffa Cassandra... :)
han gör ju intbe de såå ofta.. :/ men de som e jobbigt e ju... att.. åka tåg me resesängen.. å en väska me kläder till mig å lillan..  helt ensam lixom.. :P hehe, humm.. ja jag får se va jag gör ^^
eller om jag åker hem till syrran å hennes familj å sover där en natt å umgos me dom.. :)
de e ju inte lika långt å åka.. plus så tror jag ju att Micke.. kan isf hämta min å Cassandra.. :)
så blir de inte så jobbigt hehe.. ^^
men vi får se... :P, för va ju ensam hemma förra helgen med... å de va inte sååå skoj.. :/
så denna helgen vill jag göra ngt iaf ^^ hehe..

Jag å Cassandra vakna sent i dag för en gångs skull :D  nice... 9:40 =))
hon sommna vid 21:20 -21:30 typ... å jag la mig ca kl 22 ^^
skönt me lite extra sömn jhuu... =))

nej nu ska jag inte skriva här mer hehe.. :)
men ha de bra alla... å trevlig helg.. ;P
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0