asså..

jag avskyr när dom säger att ett pogram eller en film kommer på påskdagen å påskafton å fan vet allt..
helt sjukt ju.... jag vet fan inte villken jävla dag påskafton å påskdagen å allt de där e på... :@ åhhh......
tycker dom kan säga datumet oxå.. eller dagen lixom inte BARA påsdagen/påskafoon osv........... :@
aja.. skit samma de löser sig nog ;) hehe.

nu Sover Cassandrasen middag.. :)
så har hon inte vaknat innan kl 15:45 får jag väka henne.. så vi kan ner å ta tvätten.. :)
FÖR ALLT E PÅ TORK NU JU =)
för även om de bara tar 5 min så vill jag ändå ej lämna henne ensam trots att hon bara sover.

ne men ha de bra alla.. :) å trääävllig mååndag.. ;)

Kommentarer
Postat av: Jasse

Hehe...precis! Alla vet väl inte vilket datum de e lixom : p Inte jag iallafall hehe...



Hoppas de e bra me er idag?!



Kramiz

2009-04-06 @ 19:15:12
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0