Fredag och Lördag! :P

I fredes lämnade jag Cassandra på dagis de gick bra... hon blev lite småttt lessen men de gick över me en gång sa personalen när jag hämtade henne! :)
Medan Cassandra var på dagis snackade jag en del med en annan ung mamma som har en son på Samma dagis.. skoj att de finns en ung mamma iaf.. :)
dom andra är nämre 30 eller 30-40 år.
Vi ska hitta på något me barnen nån dag... sen när dom är på dagis så ska vi fika lite o sånt.. :)
skoj skoj.. =))

städade även lite när Cassandra var på dagis.. =)

sen när jag hämtade henne så kom min syster, min mamma å hennes man förbi å hämtade upp mig å Cassandra med bil.. :) så va vi hos min mamma Fredag till i dag (Lördag) det var trevligt... :)
Hos mamma tog vi de mest bara lungt, umgiks lekte,kela ,busa,borstade hundarna med mera... :)
Det är såå skönt att dom kommer så bra överens med Diego! :D å han med dom, men Nelly löper fortfarande.. så man får va på sin vakt, å dom får inte va ute ensama tillsammans... ^^

Idag blir de bara till att slappa.. kanske kolal film o lite sånt... :)

ha de bra allla.. kraamen! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0