Måndag! :D

Idag gick jag och Cassandra hemmifrån ca kl: 9:30
kom till dagiset ganska presis kl 10, en del hade redan kommit..
Cassandra ville apsulut inte vara på golvet hon kramlade fast sig hos mig.. och försökte jag ta ner henne på golvet så hade hon benen och armarna rumt mitt vänstra ben.
Efter ett tag gick de bra att sitta på golvet men bara om jag satt där med henne.. så satt hon in till mig.

Sen så severade dom frukt..
så då satt hon i en barnstol vid bordet o jag brevid, hon åt på glatt på ett päron iaf! :)
efter de va hon lite mindre blyg.. lekte lite me nån docka sen med duplo.. men satt ändå där jag satt å jag va tvungen att sitta ner på golvet jag med anars vile hon va i min famn, men de släpper nog sen dom andra dagarna ska vi ju va där längre kl 9 - 14.

en av personalen där kallade alla andra flickor för Cassandra hehe... sen rättade hon till sig själv å sa "oj nej jag menade..."  sen barnets namn! :P

Det var lite lustit.. för i lördas var vi ju på en kina resturang..
så personalen hade en dotter på 14 mån.
Sen vissade sig idag att hon å Cassandra har börjat på samma dagis! :D
för dom kom med dit idag hehe..
de kännde igen mig med en gång, å jag dom såklart..
sjukt söt unge har dom! :)

när vi kom hem från dagiset så snacka jag lite i tele, me min mamma å mina systrar eller min mamma snackade jag me i tele på väg hem ;)
de undrade ju såklart hur de hade gått idag! :)
men jag gjorde lunch till mig å Cassnadra sen sov vi midda i ca 2 timmar båda va sååå slut.
sen vaknade vi å busade sen lagade jag midda..
nu sitetr jag å bloggar å hon kollar fint i sina böker! :)

Cassandra ska nanna vid 20 tiden, sen ska jag kolla film.. vet ej villken än.. går de nån bra på TV så blir de där annars blir de nån DVD.. ;)

A
nnelie kommer inte hem fören imorgon kväll iaf... hon jobbar.
Så de blir att kolla själv å ha måndagsmys kan va nice de med! :)
å skulle jag haft sällskap hade de vatt mer nice me nbån som man inte e syskon me! :P hehe.. å en tjej då såklart! :)

ska ikke skriva mer nu men ha de bra alla.. :) åter kommer nog imorgon om hur de gått på dagoiset imorn.. ;) hehe..
kramen =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0