Måndag.. :)

Det har varigt en bra dag idag! :)
jag lämnade Cassandra på dagis 8:15 de gick bra.. :)
hon blev lite tårögd å sa "mamma" men jag pussa henne sen gick jag och tog ett tåg kl 09:02, Jobbinterjuven gick bra.. :)
sen får man se va som händer dom har ju interjuvat en hel del.. så de e nog ikke stor chans man får jobbet men de återstår ju att se, jag hann med ett tåg strax över 12, så jag hann hämta Cassandra ändå! :D
Annelie földe med ändå för hon had inte så mycket försig så det var ju lika bra! :P
Cassandra hade vatt lite smått lessen den första halvtimmen på dagis inte gråtit men velat va hos den ena fröken hela tiden,men sen gick de bra! :)
jag ringde och fråga hur allt gick vid 10:50 tiden.. :)
då gick de bra sa Eva.. :)
o allt var bra osv osv.. :) känns skönt tycker iaf jag.. :) hihi..

nu står jag i valet o kvalet om jag ska ta jobbet elelr inte OM jag skulle få det..
för jag vill ju ha de men det är ju lite synd att Cassandra ska behöva vara på dagis i 11 timmar.. men vad gör man när man är ensamstående lixom ? man måste ju ha ett jobb..
och de är sjukt få i hässleholm tyvärr :(
eller i närheten..
sen samtidet känns de synd att tacka nej till ett jobb jag känner att jag kunnat tänka mig att ha lixom
Men 11 timmar utan sin dotter 5 dagar i veckan känns lite väll mkt..
kommer ju jobba mellan 9 - 17 men måste lämna Cassandra ca 7:20-730 och hämta henne ca 18:30.
ett jobbigt dilema, hade varigt nice om de varigt i hässleholm för då hade jag kunat lämna henne ca 8:30-8:45 hämtat ca 17:15 -17:30 beroende var i hässleholm jobbet varigt å hade jag haft en cykel hade de nog räkt me 8:45 å hämta 17:15, de å de iaf "bara" ca 9 timmar iaf 2 timmar minndre.. alltid något :P


Men jag får se.... får tänka lite på de.. inte säkert jag får de ju men OM så vill dom nog ha ett svar med en gång... man kan ju inbte säga "ne jag vet ej ge mig en vecka till att tänka" :P

så jag får se... som sagt jobb måste man ha, men sen är de lite tråkigt att inte alls träffa sin dotter på vardagarna för de blir att stiga upp göra sig iordning lämne henne, åka till jobb sedan hämta.. komma hem äta kvällsmat kanske bada henne.. sen ska hon sova medesamma nästan :(
lite trist men va gör man,Syrran kan ju iofs hämta henne om hon slutar tidigt nån dag men då e de ju ändå inte jag som tar hand om henne.. men de e iaf ändå inte dagis iheller! :P
sen känner jag inte alls för att flytta trivs bra här och med dagiset och vill absulut inte bo i en stad jag inte känner till något elelr istortsätt inte nån iheller... å söka ny dagisplats plus lägenhet komemr ju bara ta sån tid...


aja, de löser sig säkert =)) ha de bra alla, kramen. Får söka vidare o hoppas på att jag kan få ett i Hässleholm istället de skulle vatt de bästa! :D

Kommentarer
Postat av: Millan

När ska vi få vår spegel & stol som vi har hos er?!

Eller stolen är sönder?!



Mycket dålig stil.......



Millan

2009-08-17 @ 23:12:02
Postat av: emma

förstår att du nog inte vill ha det jobbet det hade jag aldrig klarat av o hade inte kunnat heller för B dagis har inte öppet så länge:P

2009-08-17 @ 23:45:40
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Anonym

Varför ska du ha special behandling när andra ensamstående mammor säkert har det mkt värre än dig. Liksom hur fan kan man ha lägenhet och inget jobb?! jag säger det.. Det är bara i Sverige dem låter sånt slödder som du skaffa barn och bo gratis. Leva utav oss som arbetar!

2009-08-18 @ 12:31:43
Postat av: Annica

svar till Millan, nej stolen är inte isönder, varför skulle denvara det?!, men ni ska få syrrans mejl så kan ni snacka med henne om det, men den vill jag inte ge ut här så jag skickar det till Js mejl. Så får ni ta de me min syster istället.. jag kan inte bestäma över när hon ska köra och lämna dakerna ju.. hon som har bil och körkort inte jag.



2009-08-18 @ 15:36:48
URL: http://bumsibum.blogg.se/
Postat av: Annica

svar till ??: jag har ingen egenlägenhet.. och jag söker jobb som bara den, när jag väll har ett jobb så kan jag ju söka lägenhet.



2009-08-18 @ 15:38:59
URL: http://bumsibum.blogg.se/
Postat av: emma

Till anonym: Vad fan tänker du med? Du lär inte ha något mer än sågspån i din skalle om ens det! Tror du att man väljer att vara ensamstående utan fast ekonomi, inte fan är man ett jädra slödder för det. Du har ingen jädra rätt i att uttala dig om det förrän den dagen du själv upplevt hur det är. Öppna dina ögon och inse fakta, det är såna som dig världen klarar sig mycket bättre utan.

2009-08-18 @ 23:49:02
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0