Nice Lördag! :), lite söndag! =))

Lördagen igår var nice.. :)  trevlligt trevligt! :)
umgick me minna 2 systrar, min dotter, syrrans 4 barn och hennes man! :)
åt räkor/kräftor ostbrika osv.. :), nice nice gött gött! :)
kollade även på film senare "en natt på museum 2" alla hade redan sätt 1an förutom syrran J, men det är juingen sån film där man mååste ha sätt 1an för å förstå! :P hehe..
men den va skoj precis som 1an! :D
Myslördag vill jag säga! :)
vi kom väll hem vid tio-halv 11, jag å Cassandra gick å la oss kl 11, trötta å somnade me en gång, å Cassandra hade ens inte sovit midda! :O hehe, de ni.. ;)
så är de ibland vissa dagar när man görnågot lixom.. då är dom så stora å vill ikke sova för de e ju något spec.. som hönder osv osv.. :)
vatt värre om hon vatt vaken till kl 11 brtydligt oftare utan att sova nån middag ju..
eller ens inte när hon sover midda är hon ju vaken till kl 11 :P lite sent.

idag söndag så ska vi hämta en hund... och lämna den till min mamma å hennes man..
dom köpte ju 4 st hundar för någon veckasedan.. men så var där en 5 hund, som en i deras släkt ville behålla.. asså en i deras släkt som ägde hundarna innan.. men nu vissarde sig att den inte alls trivs och mår bra den saknar dom andra 4 hundarna.. men det kan man förstå! för den blir 4 år i December och har levt hela sitt liv med dessa 4 hundar!
Nelly är ju helsyster med henne (Molly) och Nita och Mingla är ju kusiner med henne, och Nalla.. som är mamma till Nita å Mingla är ju Moster till Molly.. så hon är ju desutom släkt till alla dessa 4 hundar som hon levt med hela sitt liv! så man kan ju förstå att hon inte trivs nu.. så det blir nog mycket bättre när hon får bo hos min mamma.. så hon får bo med sin riktiga flock, desutom släkt! :D

jag,min, mamma å min syster A å min mammas man.. hade snackat om det då när dom köpte dom 4 hundarna å voille behålal en s¨sa vi de till varanda "asså undra om det komemr gå, om hon kommer må bra osv osv" å vi hade ju rätt.. iförgår ringde dom! så det känns skönt att hon äntligen ska få komma till soin flok! :D
ska bli kul å se hur glada alal 4 hundarna kommer att bli! :D
Diego med.. skulle jag kuna tro! :P
en till tjej på gården ;) hehe..

senare ska vi spela boingolotto ;) heehe.. 3 söndagen irad! ;) de nii! :P

ha de bra alla, å trevlig sndag! :),kramen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0