Onsdag =P

Dagen har varigt bra! :)
vi har pyslat å lekt en massa massa på dagiset idag! :)
skoj skoj.. å maten vi fick där vad god.. :)
även den vi fick igår var god! :P
god frukt får man med där.. :)
känns bra ju... så man vet va ens barn nåtsånär får i sig omdagerna.. :)
hon äter bra där iaf.... iaf dessa dagar vi vatt där ;)
både på fruktstunderna å middagara! :D

både personal å de andra föreldrarna säger ofta "åh så bra hon pratar för sin ålder både tydligt och många ord/meningar"
e känns roligt.. :) hehe.
Jag tycker det är ett sjukt bra dagis! :)
och är glad att min lilla gomma ska gå där! :D
så de är värt dom 25-30 min som de tar att gå dit.. :)
men jag behöver motion.. så de e nice ;)

Cassandra sover inte midda när vi är där men de gör ingenting... så länge hon har kul och leker behöver hon inte sova någon midddag.. ;)
men iomet hon leker en massa plus är ute mycket så blir de isäng tidigare om kvällarna iomet hon ikke sover midda.. som igår sloknade hon redan kl 18. medan jag läste för henne... sen vaknade kl 7, så hon sov 13 timmar! :P
idag sommnade hon ca 18:30-18:40.

när vi kom hem busade vi, sen gjorde jag mat sen busade vi lite till, sen gick vi ner å handlade på netto, åt vindruver sen blev de borsta tänderna på Cassandra å läsa sage medan hon fick välling.. sen sommnade hon ja ny blöja å pyjamas med såklart! :P

Helt underbart! :)

Jag är me trött läste sjukt mycket igår.. läste från kl ca 20- 20:30 till kl 12, så läste ut hela boken.. ;)
sen sov jag gott efter det... vaknade kl 7, av Cassnadra vi lå kvar i sängen ca 30 min sen steg vi upp å gjorde oss iordning sen iväg.. ;)

Det har varigt en bra dag i dag, sen får vi se hur morgon dagen blir.. :)

ska sova innan kl 23 hade jag tränkt sen om de blir kl 20, elel vid 21 elelr 22:59 återstår att se ;) hehe...

ha e bra alla.. :),kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0