Tisdag=)

är rätt trött så det blir ett kort inlägg ;)
men de kanske ni bara tycker är skönt hehe..

dagis idag gick bra.. :)
hon vågade gå me mig å hålla mig i handen i dag å behövde ikke va i min famn.. sista timmen lekte hon lite själv jag behöve inte vara med henne nera på golvet hela tiden! :)

är inte så vann å stiga upp så tidigt ju hehe.. å göra något om dagarna asså jo... klart vi gör saker om dagarna men inte går vi hemmifrån redan kl 8:30 då.. jhu =P
sen när hon börjar på riktigt ska vi gå hemmifrån kl 7:45.
hehe.. men samtidigt e de nice å värkligen ha något å göra om dagarna.. har inte gjort något sen jag slutta plugga april 2007. så det är länge jag bara gått hemme (klart umgots me vänner å gjort andra ärenden å sånt.. men ni fattar vad jag menar! :P) känns iaf skönt att inskolningen snart är slut.. sen böjar hon på riktigt så att säga, så jag så fort som möligt kan praktisera så man kan göra nåt om dagarna å träffa nytt folk med mer.. de kan behövas! :)

just det.. de var första gången på läänge som jag fick väcka Cassandra på morgonen hehe.. väckte henne ca vid 8 tiden.. eller om de va 8:15 =P

ska bara sitta vid datorn en liten stund, sen läsa en del, sen nanna.. :)
ska upp kl 7:30, ha de bra alla, natti sov gott lika bra å säga de nu hehe.
kram.

Kommentarer
Postat av: izzy

men det e ju skönt att det går framåt hehe :) lilla cassandra börja bli stor nu :) men det kommer gå bättre och bättre för varje dag :D



puss och kram

2009-08-11 @ 22:33:11
URL: http://izzemizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0