Torsdag.. =P, nu är de min tur..

Ja nu är det min tur att bli förkylld, inte så farligt (än..!?) dock... =))
Cassandra e iaf bra igen hostar knapt å har bara lite snuva kvar! :)
hon har ju inte vatt så dålig hostat å haft snuva men varigt pigg å lekt som vanligt osv..! :)
så det är ju iaf skönt de! :D

ska inte göra så mkt idag bara ta de lungt o hoppas på att jag inte blir värre ska ju på kräftskiva/fest på lördag.
Vill inte missa det jhu... ;) hehe.

å med Electra är allting bra! :D
såret ser fint ut!  o hon är pigg osv osv..! :D
wiie! ska till djurafären senare eller imorgon, får se.. för de e en sak där inne jag vill köpa till mina råttor som jag sätt i skylltfönstert var gång jag hämtar å lämnar Cassandra på dagis! :P
ett STOOORT blått fint hus till dom! :D
dom har ju bara haft kartong innan som jag har behövt byta ut ofta för de blir ju äkligt efter ett tag plus så gnagar dom sjukt mkt på det så det är stora feta hål! :P =/
har inte hittat stora plasthus förr bara små som är till hamstrar men nu hitta jag ett som är nära! :D
har kollat i malmö, å helsingborg osv.. :D så de  e nice att djurafären här har nu,. har även kollat där förr men då har de inte haft! :D
vissa har haft trähus.. men nej tack, de vill jag ikke ha gillar inte trähus uch...

ne, men ha de bra alla, återkommer kanske senare idag! :P
kramen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0