sakna..

Jag tror att min lilla gumma saknar min mamma.. astlå sin Mormor..
för nu  i ca 3 - 4 dagars tid har hon gått rungt å sagt "mormor mormor" helatiden...

så vi ska försöka ta å ses nu iveckan! :)
för hon ska gratta sina barnbarn... D M å N
då hon inte kunde komma på kalaset pga jobb :/

tänk ändå min kärra mamma har snart 5 st barnbarn... å e ens inte 50 =)
hon hinner inte bli 48 år ens...
för syrrans dotetr e beräknad till å komma 31 Mars.. så hon kommer la ui mars/april å mamma blir 48 i juli =P
de e inte illa de tycker jag.. :)
snart 5 st barnbarn på bara 2 barn å av 5 ban så när alla e klara me å skaffa barn av oss 5 så vill jag ej veta hur många narnbarn min mamma kommer ha då.. :p hehe.
okeeej de behöver ju inte bli såå många.. för om vi andra bara får vars 2 barn... så blir de ju bara 12 sammanlagt.
jag har ju redan 1 å kan nog tänka mig fler när man hittar kvinnan i sitt liv å om hon vill ha betn förstoss! :)
jag vill ha maw 4 st (med Casssandra) men helst bara 2-3 (me Cassandra)
men kan mkt väl oxå nöja mig me bara Cassandra!:)
om inte min tjej väärkligen vill ha barnförstoss! :) de får man ju se då! :) hehe.

ha de bra alla! :) kram

Kommentarer
Postat av: Emma

tre är helt perfekt enligt mig -ler-

2009-02-15 @ 23:26:28
URL: http://www.korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Jasse

En ung mormor med andra ord ( : precis som min mamma : p



Naaaaw va gulligt....vår lilla sessa springer oxå runt ibland o kallar på sin mormor...



På tal om något helt annat. Frugan hittade installationsskivan till skrivaren så jag ska försöka fixa de sen. Så du o Cassandra e välkomna senare i efftermiddag : p



Kramiz

2009-02-16 @ 10:55:58
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0