Torsdag ^^

idag e de Torsdag..... Cassandra sover midda nu jag ska väka henne runt 15 tiden... så vi kan ta på oss å gå mot centralen osånt.. :)

idag har jag hitils inte gjort någonting.. jo ringt ett samtal ang vår kyl...som e sönder :/
STÖRIGT! men dom ska fixa den så de e ju bra de iaf!! :)
man kan ju typ inte köpa hem nånting nästan ju bara frysvaror å sånt som ska va i skafei... :P

de e ngt skumt med MSN.... för jag har bara 1 inloggad å de e min bror.... å vi har några samma på MSN å dom e inne på hans.. :P
jag kanske e blockad :O hahaha!
ne de tror jag ej inte av dom.... iaf.. :P
nu kom en in wiihoo..
Brossan sa att jag skulle starta om datorn men jag tror ej de hjälper...men vi får ju se jag kan ju ha fel emn först ska jag testa logga ut sen in på msn :)
såå de gick nuser jag alla som e inne :D
så nu e de 26 å inte bara 1.. :P hehe :)

tur de löste sig ju haha! xD

aja ha de bra alla... höres kanske senare ;)
kramen..

Kommentarer
Postat av: Jasse

Hehe...men ni har väl lite andra ärenden oxå...som bolaget blink^^ så du had e ju ändå fått gått! : p



Själva kom vi nyss hem, varit o skickat iväg lite paket, köpt pulka till lillan osv...



Önskar även dig & C en underbar dag!

2009-01-08 @ 15:42:17
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: El Loco

Trevlig helg och hälsa C & din syrra!



Kram El Loco

2009-01-09 @ 22:37:41
URL: http://amitola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0