en nice Torsdag! :)

idag gick jag å Cassandra istan.. jag köpte en tröja till mig som jag ska ha imorgon.. :)
å så va jag på bolaget =)
måste bara säga en sak... de jag handlade där kostade 100,50 å jag gav fram 200
å hon fråga "har du inget mindre typ en 50 öring" så sa jag "nej jag har inget annat än detta på mig"  å hon bara "okej men kolla jag gör så här" å så tog hon en 50 öring från sig själv å la in i kassan sen blinkade hon me ögat.. å sa nu  var de fixat, haha naaw va snäll hon var! :D
plus så behövde jag inte vissa lägg =P hehe ;)
tur de för... mååste ha ett nytt.. jag e helt tjejig å den  bilden.. (va 16 där) haha..
pinsamt.. när man förendrats så mkt ju... hehe.

sist jag va där så.. va de så att jag betalade med kort.. å hon som satt i kassan såg inte mina 2 kassar så jag hade redan betalt å allt.. å så¨frågade hon om jag hade 2 kr men jag sa nej för de hade  jag ej å inga lösa pengar på ig alls.. å en bakom mig gav mig 2 kr haha naw snällt de med! :D
haha.. låter som om jag e där ofta HAHA men.. ne... :P

sen träffa jag Emma vid bussen så åkte vi hem till henne å umgicks.. :) sen åkte jag hem etfer några timmar.. sen handlade jag, syrran å Cassandra på ica maxi.. :)
sen kom vi hem å åt.. å jag natta Casandra hon av sjukt trött lekt en del med B ju (emmas son) å plus så hade hon ej sovit midda-.. så hon somna som en stock.. :)
sen gjorde jag rent till råttorna sen åt jag å syrran jordgubbar å vattenmelon.. :P mm..
men de va en nice dag.. :)  tack Emma å B.. :)

snart ska jag nanna.. :), midsommar imorgon ska upp relativt tidigt å sånt Andy å Tobbe komemr.. sen blir de av till syrran.. J.. :) ha de bra alla.. :) kram. natti natt

pussen till dig Jenna.. :)<3

Kommentarer
Postat av: Emma

tack själv vi hade skoj alltid trevligt att ha er här :)

2009-06-19 @ 00:20:18
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Jasse

*Sv: Visst blev det...tack ( :*



Ja men vill du ha sådana frukter så får du måla dit dem ju skrattar Skulle säkert passa fin fint ju ^^



Aaah, visst e hennes frilla nice...Jasse duktig ju *: p*



Ha nu en GLAD MIDSOMMAR



Kramiz

2009-06-19 @ 02:10:18
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Elina

Anka, din alkis :D

Erkänn att dom som jobbar på Systemet säger "Hej Annika, e du här idag igen? vad vill du ha idag då?" haha :D:D

2009-06-19 @ 14:14:33
URL: http://evanjelina.blogg.se/
Postat av: Jessica

Har alltid undrat varför du inte har bilder här? Har inte sett en enda bild sättas in här någonsin.. varför?? kram

2009-06-20 @ 19:44:43
URL: http://curdidurdi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0