flåt<3

jag avskyr å va ovän me folk å såra folk eller göra dom lessna!
å de känns inte bra nån stans spec.. inte när de e nån som står en nära!
som idag bliide Tobbe Lobbe suris puris på mig å Izza men mest mig.
men jag så förlåt å vi snacka lite om de så blide allt bra igen... :)
känns så skönt nu som en sten trilal ner från hjärtat på mig å allt de där! :)

så jag gillar ej å göra dig Lissen Tobbe förlåt, tur att allt e bra nu.. :)
älskar dig som vän å som tvillingbror ;)
de vet du.. du betyder<3


ville bara in å skriva detta luet hade bra alla.. natti natt..;)<3 kramen.

Kommentarer
Postat av: izzy

meeh baby heheh sötnos då ;) hehe :*

jag kan iaf aldrig vara sur på dig,

men han lär nog blivit mest arg på mig för det var ju jag som började skriva sex :D hjahaahhahaha

så känns som det var jaaag :D hahahah ;)



PUSSKYSSS

2009-04-01 @ 01:17:27
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: jasse

Inget vidare att vara ovän me någon och speciellt inte någon som står en nära! Men skönt att ni löst de kramar om



Sv: Ja att gunga e sååå härligt...Men så som de pirrar i magen så börjar jag undra om jag någonsin kan åka "läskiga" karuseller igen. fnissar



Önskar er en fin dag!



Kramiz

2009-04-01 @ 10:42:48
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0