super duper trött..

ja.. jag e super duper tröttis..
men de känns förtidigt  lägga sig nu... för då finns de bara risk till att jag sover till typ kl  1 å e vaken sen börjar bli trött lagom till Cassandra vaknar vid 6-7 å de e ju inte såå bra då jhu.

så får försöka hålla mig vaken en stund till iaf.. :)

Idag så har jag å Cassandra mest bara tat de lungt..

vi va på ica kvantum å hämtade ut lite paket.. å handlade passa vi me på hehe
så 6 st paket var de.. :), de va nice :D  asså.. ett sjukt snyggt regnställ till min snutta plutta bland annat.. :)
lite stort dock (stl 92) men de e baar bra så kan hon ha de nu, å hela somamren plus att e förmodligen passar till höst å vintern med.. :)  de återstår å se ju hehe. hon ille inte alls ta på sig de först jag tänkte ju att hon skulel prova de..men sen ville hon hehe.. :) sååå söt hon e i det! :D

lär ta in bild på BDB nu.. :p hehe.

ha de bra alla.. :) kraamen.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0