fredag =P

idag har jag vatt på arbetsförmedlingen på ett möte, de gick väll bra! :P
vid fyra halv fem så kommer jennie å Micke hit me deras barn, jag ska passa de 3 älsta idag till imorgon för jennie å micke ska fira 10 år tillsammans som ett par! :)
men derras son D ska stanna till söndag.. :) för han älskar å va här så de kan han väll få! :)

senare på söndan åker ju jag, syrran å Cassandra till å passa Diego! :) skoa bli skoj.

idagarna så ska jag gå å hämta ut 2st paket på kvantum =)

idag blir de lätt midda till mig å ungarna.. fiskpinanr å potatis,potatis mos eller makaroner får se! :P
ungarna kan få välja om dom kommer överens om en sak villsäga, mig kvittar de! :)
men tror nog de blir pasta om jag känner dom rätt men vi får se! :D

Annelie e i malmö å e på bio me en vän.

fan jag vill så gärna ha en tjej... :P
men de kommer väll de me så småning om xD

undra hur de går för Izza i dag! :D hoppas de går bra, ska bli kul å höra beskedet sen wiiiiiiie! :D *läängtar*


ha de bra alla.. :) kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0