Tisdag =)

japp då var de Tisdag.. inbte lika fint väder idag ssom igår dock, men ändå relativt fint! :D

kl är strax över 12 jag har ätit mitt 2a mål för dagen först frukost makor med skinka ost osv, sen nu nudlar.. :)
senare idag blir de grilla korv (såna tjoka starka) men vi har köpt vanliga till Cassandra =) (å Diego)
Sen till kvällsmat blire pankakor! :D
mm.. muummms! :P

Cassandra sover lite midda nu, de har hon gjort ca 1 timme min lilla gomma! :)

idag blir de till å missa DHW då mamma å hennes man inte har 5an.. (än) men de ska skaffa en annan box en me lite mer kanaler.. :P
dom har bara 1,2,4,6 barnkanalen, dansk1a (eller om de va 2a) tv 24 å nån mer... =P men de ska som sagt skaffa en annan box.. :)
dom tog den dom har annars i sin husvagn så länge tills de kommer underfull me villken dom vill ha här i sitt hem hehe.. :)
förr hade dom canal digetal men den har inte 3an tror jag de e å 3an vill man ju ha viasat tex har ju både 3an å 5an licka så boxer.. :P =)
så jag antar att de blir nån av dom som de skaffar men va vet jag! :D deras val ju, jag kan bara tipsa om dom iaf.. ;) hehe de skadar ju inte.. :P

men vi får se DHW på söndag för då e vi ju iaf hemma! :) hehe,

LOST ska vi iaf se! :D helt klart ;) hihi,..

nu vaknar min gomma hör jag så hon sov ganska precis en timme ska in å ta henne nu! :D

så nu sitter hon här i mitt knä.. vi ska nog snart ut i trädgården å ha de skoj! =)

jag å syrran spelade nyss kort.. de va skoj.

Igår så lekte vi en del ute.. :)
å Diego bara ääälskar när man spelar fotboll med honom.. :) så ska göra de en del idag med.. :)


ha de bra alla å trevlig Tisdag =)) kramen.. =P

Kommentarer
Postat av: Lilly

Åh jag är sugen på nudlar men har inga hemma. :(

2009-05-19 @ 12:57:39
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Lilly

Åh jag är sugen på nudlar men har inga hemma. :(

2009-05-19 @ 12:57:52
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Lilly

Vill du få fler besökare? Du kan tjäna stora pengar på det! Detta hjälper dig mycket, klicka på länken och se mer. http://www.viraltrafik.se/?boysaygo

2009-05-19 @ 13:46:07
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: izzy

hehe låter nice jue ;) hehehe.

det var sjukt fint väder här hemma i klasaröd heheh höll på att dö av varmeslag när jag satt på balkongen och rökte :P hehehe





btw är du i din mammas nya hus eller ? vart ligger detta om det nu är det då ? ;) hehhe



puss å kram

2009-05-19 @ 21:13:12
URL: http://izemizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0