Freeedag...

ja.. denna fredagen har man bara gjort saker på heeelatiden men de e ju iaf nice.. :)
lämnade Cassandra på dagis.. gick till arbetsträningen.. va där i 4 timmar, hämtade Cassandra.. gick hem.. Cassandra hade nyss ätit på dagis... så hon fick ingen lunch hemma för hon åt när jag kom å hämtade henne.. =)
å fick såklart äta färdigt =))
sen va de av till Ica Maxi me syrran å handla en del, även ÖB handlade lite där med.. :)
hann va hemma ca 1 timme bara
... sen började man tvätta nu kl 16, ska strax ner igen...
nice nice.. två maskiner bara..sen ska allt på tork!! =))
sen ska jag börja me maten... =)) lasagn i dag eller hur de stavas?!

ikväll blir de kolla IDOL o lita sånt smott o gott! =))

hade  vatt skoj me besök nån dag.. =P om jag ska va ärlig! :P hehe.. (A)


aja..ha de bra alla =),kramen.. =P

Kommentarer
Postat av: izzy

jag hade gärna besökt dig :D

2009-10-02 @ 23:24:39
URL: http://izzemizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0