Söndag o lite om Lördagen.. :)

Igår va de en trevllig dag tycker jag!! =))
mötte Emelie utanför Cats vid 17:20 tiden.. vi gick in tog något att drika... sen gick vi till bion.. köppte biljett.. osånt.. popcorn,läsk =))
18:30
började filmen.. äntligen midsommar.. den va helt okej.. rätt rolig.. men inte sjukt bra..hehehe.. mer rolig än bra/spänande osånt! =))

efter de blev de av till Cats igen satt å drak vars en öl/cider å snackade en massa! =)
myspys! =)

va där till kl 23:30 sen gick vi hem.. var o en till sitt.. =P
När jag kom hem kollade syrran (Annelie) på en film.. de va bara ca 20 min kvar så hon såg klart den sen gick hon den Lååååånga...promenaden hem! =P hehe..
när Annelie gick, gick jag o la mig! =)
så kom i säng strax över 12.
eller 15 min över 12 kanske! :P

men de var iaf en nice dag igår! ;)
de tror jag att Emelie med tyckte! :D

idag kommer min syster J hit å hennes man å deras 4 barn! =)
skoj skoj!! =)))

ska umgos me dom o ha de trevlligt! =))

ha de så bra alla.. :),
kramen! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0