föräldrarmöte! :P

var ju där idag de tog 1½ timme.. de e bara jag å My som e unga föräldrar.. alla andra e 30 plus... nån enstaka kanske är 28... men de flesta är 30 - 40 åringar men men! :P haha.
de var sjuuukt skoj tyckte jag hehe! :D
sen fick alla föreldrar som var där rita proträtt av sina barn hehe.. som man sätte upp på väggen sen ;) hehe.

å dom prata om diskremenering mellan.. vuxna - vuxna, barn - barn å barn - vuxna.. så drod dom upp homosexuella.. bland annat... att man inte skulel dra dom över en kanst osv osv.. asså en del kollade på mig haha..
hon som sa de I (en fröken) sa de va första gången dom to upp detta på ett möte.. :O
man kännde sig lite ja jag vet ej va de är för ord jag söker men.. utvald kanske :P haha! ;)
ne men de värkar inte som de andra föräldrarna eller fröknarna har ngt illa om mig bara för jag e gay.. sen har jag inte sagt de iheller.. men ja.. de flästa ser la de.. ?!
aja.. skoj att de tog upp de iaf... :) hehe..

jag skäms inte över att jag e gay men jag e häller inte sån som säger de om folk inte undrar, eller om man inte kommer i sammatalämnet lixom, de har ju inte dom med o göra... vat lite knas om jag sagt när Cassnadra börja på dagiset.. "hej.. jag e cassnadras mamam å jag e gay" :P haha skulle nån undra e de ju en annansak.. då svarar jag såkalrt ja på den frågan ;) hehe.. men inget jag bara säger så.. jag menar de säger ju inte "jag e hetro" haha.. även om de e vanligare.. men ändå.

ne ska strax sova, ha de bra alla. sov så gott natti natti!! :D kraam.. :P

Kommentarer
Postat av: izzy

haha ja det verkade som dom syftade på dig därför dom kanske dróg upp det hahah ;)

2009-09-25 @ 19:11:57
URL: http://izzemizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0