Första natten helt ensam.

Nu har lilla Alexia sovit själv för aldra första gången!
en hel natt.. helt ensam.. min lilla gumma, men de värkar ha gott bra iaf...! :)

har fått en del svar nu på råttor i fokus... lite blandade svar..
2 st unga råttor tycker vissa, andra tycker 1 rått tjej i samma ålder ca, som Alexia, nån annan tycker att hon ska va ensam de få månaderna som finns kvar...
jag tror inte jag skaffar 2 st ungar.. ändå... för vet ej om jag är redo för att "börja om" med råttorna... så det blir antingen en i samma ålder eller att hon får va ensam den tid hon har kvar.. för en del tyckte de där.. o dom är ändå råttuppfödare å vissa har haft råtter mer eller mindre i hela deras liv.
Svårt val tycker jag.. :(
Sen är det ju inte säkert att Alexia trivs med en ny... svårt och veta ju.
Dom kanske inte alls kommer gå bra ihop lixom.
jobbigt dilema... kan jag säga! uch... =/

ne men jag får se vasom händer... min lilla gummza ju.. <3

annars idag blir de bara kolla IDOL och känndisdjunglen! :P

HA DE BRA ALLA.. :) KRAMEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0