Lördag - Söndag! :)

Igår var de ett fint dop, och ett trevligt dopkalas! :)

efter dopet så drog vi hem till Mig, Annelie å Cassandra (Thomas å Andy hängde med) spela lite kort, åt lite Spegatie å köttfärsås, de va ju mat på dope tmen man åt tidigt så man hade hunit bli hungrig igen!:)
efter fotbollen gick jag å Cassnadra å la oss.. sjukt trötta! :)
sen gick dom andra å la sig en stund efter mig å Cassandra så det var en tidig kväll för allla! :)
22:30
la vi oss å dom andra 30  - 45 min efter oss! :P
en nice dag igår.. :)
pallar ikke lägga upp bilder här.. men de finns både på min Bilddagbok... och fecebook.... på FB kan ju bara de som är vän med mig kolla! ;), men på min bdb kan även andra.. länk finns på högersida i min blogg under "länkar"

idag söndag blir de bara till att slappa o sånt..  :), spela bingolotto osv.. ;)
sen kanske kolla någon film, men det får man se! :P

ha de bra alla! :), kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0