Tisdag! =P och dop present ;)

Idag har vi varigt på ica kvantum och handlat lite osv.. inte så mycket men de man behövde osv.. :)
och så var vi på jysk och köpte en resesäng till Jasmine i dop present! :P
för det har hon önskat sig hehe.. hennes dop är ju på lördag! :D
dom har höjt priset på dom sängarna nu.. 399.. när vi köpte till Cassandra för 1 årsedan.. så kostade dom 100 kr mindre ibland 150 kr mindre... när de hade sånt ärbjudande.. så vi köpte den för baar 249 eller om det var 299 jag minns inte... men något av det.
Men men det är billigt ändå tycker jag.. och sängen är bra.. madrassen är ju lite tun men.. då kan man bara ta en extra madrass ;) nån gång har vi tagit ett tjockt täke till Cassandra det går ju med bra! :) ivärsta fall! :P

nån dag när Cassandra är på dagis ska jag se om jag hittar kläder till mig som jag kan ha på Jasmines dop.. Cassandra har jag redan finkläder till! :)
men de får bli på torsdag eller fredag... för då går hon på dagis igen! ;)

vi har nyss ätit lite sen lunch.. pasta å becon men Cassandra fick köttbullar.. hon åt väldigt ducktigt! :)

senare idag blir de sallad,kotlett å pommes eller något liknande får se! :)

mest slappa resten av dagen o lite sånt.. :)

just de för ca 2 veckersedan började Cassandra med "nej skoja bara"
så sött hon kan säga något eller göra något sen efter åt "nej skoja bara.. " sen skrattar hon efter hon sagt de.. haha naaw såå sött! :D

ha de bra alla.. kramen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaw så gulligt :) söta cassandra.



du kolla in 5an det är en mamma som har fått 8tlingar och så har hon 6 barn sen innan. Hon är ensamstående mamma med 14 barn sammanlagt och så alla barnen hon fått har hon köpt på en sådan spermie donation du vet vad de e va? så dom har ju en pappa men man får inte veta vem han e för de e ju sådan spermabank. heeheh omg att hon pallar fattar inte hur hon pallar.

2009-09-01 @ 20:44:52
Postat av: Annica..svar till anonym.. =P

ja hon är söt.. :), tack.



vet ikke vem du är?

Jessica? kanske?



men jag såg pogramet på 5an iaf... :)

strång kvinna! =P

2009-09-01 @ 22:18:18
URL: http://bumsibum.blogg.se/
Postat av: Annica..svar till anonym.. =P

ja hon är söt.. :), tack.



vet ikke vem du är?

Jessica? kanske?



men jag såg pogramet på 5an iaf... :)

strång kvinna! =P

2009-09-01 @ 22:20:15
URL: http://bumsibum.blogg.se/
Postat av: Annica..svar till anonym.. =P

ja hon är söt.. :), tack.



vet ikke vem du är?

Jessica? kanske?



men jag såg pogramet på 5an iaf... :)

strång kvinna! =P

2009-09-01 @ 22:21:28
URL: http://bumsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0