Torsdag och 555.

Idag är det Torsdag snuttaplutta är på dagis.. och jag sitter här för tillfället.. ska snart ta något å äta! ;)

nu har jag exakt 555st blogginlägg! :P, men snart kommer jag ha 556 hehe.

men iaf.... just nummer 555... är jag född som barn nummer.... i Malmö 1988... så de ni.. ;)  nu vet ni det med! xD hehe.. :P
intresant
fakta va haha.. eller inte.. ;) men ändå! :P

plus så var jag min Mammas 5e barn så massa 5or... bara hahaha! :P

 

Ne.. har inte såå mycket mer att skriva just nu.. ;) hehe, men ha de bra alla! :)
kramen.. :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: jasså inte vart ha ditt redskap försvunnit? :O hehehe



men det e ju nice alltså ja det e jätte bra tycker jag ;) heheheh dutti du e ;) hehehe

men jag tycker första e nice men jag får sprutorgasm hela tiden (A) å det e nice

2009-09-11 @ 13:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0