Fredag..

Japp idag e de dååå fredag!


Ska bara ta de lungt å softa med mer..

fick mensen i dag.. :/
gillar INTE! den!

hum vte ej om jag å Cassandra ska ner till netto eller inte får se... :)
hade ju vatt nice me ngt gott nu när de e freda å desutom att man har mensen så.. ^^

meeeen e såå trött  på deras sortument... igodis väg å chips osv.. dom har inte såå mkt

å jag känner inte för å gå till ica för å bara handla ngt gott ^^
får se va jag hittar på netto ändå då ^^ hehe

om vi går ner villsäga =))

Lär ta Cassandra i famnen isf.. för man pallar ju inte dra fram en vagn bara för va borta max 15 min lixom sen ska den in igen osv... ne... uche!


mmm så e de... uche dumma förkyldning men men ^^

såå farligt e de inte hehe, bara liite... ;P;:P

ne men ska inte skriva här mer just nu iaf.. ^^
ska nog in på king å spela lite.. :p hehe ;P

ha de så bra alla.. ;P

kraaamen..! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0