Lördag... :)

Idag ska min mamma komma på midag de ska bli trevligt å mysigt.. :)
ser framimot de.. :) hehe, jag har nyss duschat å Cassandra sover midda.. :), de va sköönt me en dusch.. :)
Cassandra har sovit i ca 1 timme nu... :), vi fåt la  se när lilla snutta plutta vaknar.. :)

e sååå hungrig... ^^
men ska inte äta.. :P för vill inte va mätt.. sen när vi ska äta midda.. hehe...
de blir tacos.... min mamma hade inte ätit de på läänge så.. hon.. tyckte de skulle bli gott me tacos =))
å de tycker jag å syrran med.. :), men vi äter de oftare än morsan dock... hon har inte ätit de sen jag å syrran bude hemma :O hehe, å vi flyttade ju hit 1 feb.. :P så de e ju minnst.. 7 mån sed.. men säkert mer... för ja.. innan vi flyttade va de ju nån månadsed vi hade de hehe.. ^^


ne.. nu ska jag inte skriva så mkt mer för tillfället.. :)

men hade så bra alla som läser.. :), kram, å trevlig helg=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0