Måndag ^^

Jahap.. i dag har bara jag å Cassanda tagit de lungt ^^
diskat å sånt...

Cassandra e sååå pigg... å jag e såååå trött jag vill sova men inte hon xD hehe.. :/

aja så e de ibland... :)

men så fort hon sommnat så ska jag me de :D


imorgon drar Syrran å Linda till portugal... ^^

så då e jag å Cassandra ensama 1 vecka.... :)

både skönt men samtidigt trist hehe.. ^^ men men så e de ibland ^^

ne ska.. sitta här en stund till.. å om en sund ska jag se om cassandra vill sova ^^

*hoppas hoppas*

känns som hon aldrig komemr sommna hehe.. men ja de vet man ju attt hon kmemr men när amn e så här trött så.. känns de som de :P

Annelie å cassandra busar lite i soffan.. :), nu kan hon snart nte busa me sin moster på ett tag^^
men nu ska syrran nanna ^^^


så ska nu strax se om hon vill sova nuy då..:P  försökte för en stundsed emn då ville hon inte alls..bara lekte hehe..

goingen där :)

aja ha de bra alla.. :)

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0