Torsdag^^

Igår.. vid 21 gick en propp :( hehe störigt som faaan... :P
för vi hade ingen :O hahaha

å de va ju till Datorn, TVn å lite sånt hehe..

sååå trååkigt de va ringe J å snacka me henne 40-50 min alltid något iaf.. :p hehe..
men.. Cassadra ville inte sova hehe.. 23:30 typ.. ngt sånt.. :p  så sommnade hon=)))
å då sov jag me för va skulle jag göra uppe lixom utan TV å datan.. så jag la mig då jag me.. :)

idag har jag tagit de lungt.. å vatt på jysk hehe.. köppte sån... resesäng till cassandra :) mm efterlängtat asså! :D
sköönt å ha en nu!! xD

i morgon blir de festivalen me min mamma, minna systrar å Cassandra :)
ska bli skoj..eller ja den festivalen e ju inte såå skoj..mer å umgos me dom som e skoj ju :) hehe.. ^^

aja ska väll snart nanna xD e lite tötter ;P hehe..

lalalllaalla... (A)
haha :D

aja ha de sååå braaow ;P

kraam..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0