Tråååk onsdag..

Ja idag e de då Onsdag... jag har ätit lunch me min mamma i dag.. de va skoj å mys..:)


men nu e jag bara hemma å har e såå tråk blöää!
men men så e de ibland ^^

får väl städa unden lite inte för de e kul men de e något som måste göras å plus så får man tiden å gå ^^ hehe.. :)

Cassandra e såååå söt =)) helt underbar liten tös jag fått =))
Älskar dig såååå Cassandra!! Mammas Underbara dotter!
Du är den jag älskar aldra mest och den jag lever för, Du är den minna dagar känns värt att fortsäta leva
du är mitt ljus i mörkret, när allt e mörkt å trist så får du allting å lysa upp
du lyser upp min dag, Du är en solstråle gumman min! :)
Du kommer alltid vara djupt in i mitt hjärta å kommer aldrig ut^^
du är mammas allt! I LOVE YOU! att se lyckan i dinna ögon gör mig oxå lycklig!
din personlighet är bara för underbar,go, rolig,charmig ja... allt =)
helt underbar å parfekt dotter jag fått :), kan inte tänka mig nån annan :)
fast klart kan man tänka sig ett annat barn hade de ju vatt konstigt å inte rätt till i huvet på en.. ^^
ens barn e ALLT för en.. iaf för mig!

det var lite för i dag åter kommer säkert ikväll :)
men lovar inget ^^
ha de bra! alla.. :P:)

kram

Kommentarer
Postat av: Jasse

Vill du hjälpa mig med namnförslag tack?!



http://jasse.webblogg.se/2008/august/namnforslag.html#comment



Mvh Jasse

2008-08-20 @ 22:39:30
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0