Ameeen för faaan Izabella... :P

jag saaknar dig var e du !??!? :/

de va läängesen du va på MSN :O :/

I miss  u!  så in på MSN me dig nu vaaa... :P
å de e fede dyrt å SMSa helatiden osv.. :/ hehe..

men de va inte såå längesen vi sågs iaf! :D  wiiie...
men de får bli snart igen jhu.. ;)
för jag saknar ju dig... :$
för du e snäll.. :P


så... kom in på MSN vill snacka lite me dig där jhu.. ;)
aa.. å... de pallar jag ej ta på SMS hehe.. :P

så e du snäll å loggar in nu då...  :P

ska SMSa dig nu bara för de....
lalallaa (A) måste ju veta hur du mår när vi inet snackat på så många dagar fan :O hehe..

såå... nu har jag skickat.. =)) hehe..

lalalala (A)


lite sent kanske humm eller?

ne... inte sover du nu eller ja kanske de.. aja..anars läser du ju iaf de imorgon.. :P hehe..
lalalalla (A) nynar å sjunger tralallaa.. kan man göra ibland när man e glad ju hihi.. :P

ne men ha de  så bra alla söta där ute hehe =)
kraaamen till er =)



Kommentarer
Postat av: Jasse

Sv: Hehe...visst e de jättesvårt att lista ut : P Njaaa...dumma lykta var i vägen så det blev en konstig "dot" mitt i bilden ju. Sedan tar inte min mobil världens bästa bilder när det är mörkt ute!



Kramiz

2008-12-12 @ 03:33:23
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: izza

hahah naaw sockersöta då jag saknar dig med ;) <3

men som sagt jag har inte orken att sitta på nätet :S jag e så kass på det nuförtiden :S

sitter mest och kolla på film har blivit en sådan äkta filmnörd ;) ehhehe

men ska förska sitta mer på nätet så vi kan snacka ;) heeh <3



vi får ses snart igen söta tjejen :P hiihih

2008-12-21 @ 01:58:28
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0