Blöääääääää... (måndag)

idag e de måndag.. å jag mår så illa så de känns som jag ska spy när som.. uch..
å Cassandra e sjuk.. förkyld osv... stackarn<3<3<3


å syrran e inte hemma hon kommer  hem... på Torsdag..
faaan va jag längtar tills dom e klara me de fattiga jobbet i Halmstad.......
å de fattiga e att de har fått ett till där.. :@
men men... bra att de rullar in jobb emn ändå.... blöää...på det.. :P
at ensam nu för 3dje veckan irad...
men men så e de iaf... e går ju å de e skönt på ett sät men ändå ej.. :P
å nu när vi e sjuka känns de extra tråk å va ensam... :/

å jag måste handla julkort... FAN att jag inte gjorde de då när jag tänkte göra de.. :P men men.. så e de ibland hehe.. :P

jag e såå trött.... Cassandra vaknar ofta nu de senaste 2 nätterna pga sin förkyldning.. osv.. å när man väll får henne å somna om så vaknar hon igen.. :/
stackars snutta... men vi sov lite nu på dagen.. men även där va de till å vakna.. lite då o då osv,.. aja ¨på ett sätt e de tur att vi e sjuka nu så de förhoppningsvis e bättre om 8 dagar.. mmmmm för va e de då :D JOOOO JULAFTON fattar nu JULAFTON känndes fan som i går de va de ju.. :P hehe!
Cassandra e mer sjuk än va jag e.. :P om man inte räknar i huvet för då e jag mer :O hehe..
ne ska inte disa mig själv sådär :O hahah..

fan jag drömer skuma saker när jag sover asså :O
men ändå underbara =) hehe.


ähc... palar ej skriva mer nu ha de så bra alla:) å godjul=))

Kommentarer
Postat av: millan

Gokväll!



Ja bättre e han inte längre tyvärr.....ska till djursjukhuset imorrn med honom!

Får se vad dem säger.....säger dem att han KANSKE blir bättre med antibiotika...ja då låter jag honom somna in! Vill ju inte att han ska lida!



Ja ska måla huset i regnbågens färger hihi



Kram Millan

2008-12-15 @ 20:40:02
URL: http://amitola.blogg.se/
Postat av: Jasse

Hejhopp...hoppas ni snart blir bättre!



Ojdå har du inte köpt julkorten ännu? Du vet för att dem ska hinna fram i tid så ska man senast skicka iväg dem imorrn!



Hehe...skumma drömmar, då undrar man ju självklart va de e du drömmer?! ler lite nyfiket ^^



Sv: Ja de var ju det, men vet inte om de var med vilja dem störde...



Japp ska fota de lillan fick av sin gammelmormor sen o lägga upp bilderna på min blogg!



Kramiz

2008-12-15 @ 22:05:34
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: izza

Hoppas allt är bra med dig hjärtat och att cassandra är helt frisk snart <3

Jag kan komma och roa dig om du är ensam fler veckor efter nyår någon gång :P hehehe :)





Puss å kram på dig och lillan <3

2008-12-21 @ 01:52:19
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0