fixat å donat.. :P

ja idag har jag varigt sååååå  ducktig såå.. =))
å Cassandra har "hjälpt" mig hehe ;)

har städat sovrumet... å bytt lakan.. å alla slags sängkläder i både min å Cassandras säng.. :)
å vet ni.. de va första gången som jag tog på ett påslakan på ett sånt tjockt täcke haha ! japp så e de de e sant.. ;)  :$
har alltid fått hjälp me de annars.. :P jag gjorde först till Cassandra hennes tecke e ju... mindre än mitt de gick bra.. sen gjorde jag mitt å de gick me bra! :D  wooohoo...

så e de när man vatt yngst av 5 barn... så ens mamma å ens 4 eldre syskon har gjort typ allt till en..
men nu försökte jag själv å de gick :D haha.. har säkert kunat göra de förr oxå... men bara de att dom har ju gjort de till mig så.. då har man ju inte tackat nej hehe.. :$
minns när vi va små va de oftast nån av mina brödrar som.. gjorde de till mig hehe..
min mamma sa att jag skulle pröva själv... men när hon inte va inärheten gjorde dom de *fniss*
så e de när man e lilla syster till 4 st =))
jag klarar av mer än va jag tror...... så de e nice :D

så får man många barn så ska man låta dom yngsta me göra saker tycker jag.. för när ens äldre syskon va i lilla systerns ålder kunde dom alla dom sakerna för längesen hehe! :)
men de blir nog tyvärr lätt så när de e många barn att den yngsta har de bra å alla gör de till en.. :p

snart ska vi äta de ska bli nice e såå hungrig.. :P, de sista vi äter här hemma iår... ja.. iaf för mig å syrran  ^^
om man räknar med middag.. för annars kanske am tar non macka elelr liknande ikväll ju å kanske frukost imorgon osv.. :p  ja ni fattar ^^

glömde å skriva en sak.. jag skulle ha satt upp Cassandras nalle phu gardiner idag.. men... de gick ej... :/
för... de fattades en sak till gardinstången =/
så de måste vi köpa sen ska de upp ! =)
jag som ville få upp dom iår. :P men får bli nästa :/
men jaja..


humm.. har packat oxå idag! :) hehe.
så nu e de packat å klart :O hehe ;)

ne men ha de br alla.. =)))) kram å gott nytt år.. ;) höhöh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0