Helg. o lite sånt.. :) (lite om måndagen med)

Fredag: Tog vi de mest bara lungt kollade idol, å åt gott med mera! =))
å jag e såååå nöjd me villka som e kvar i idol nu tíll finalen!!! :D:D:D
Kevin Borg 22 år och Alice 17 år^^
 
Lördag: ja.. då hade vi syrrans 3 ungar här... :) så de va skoj.. syrran J å henens man M var på IKEA å köpte lite möbler med mer.. så då fick barnen va hos oss! :)
de sva skoj.. sen kom dom å hämtade M och N... men inte D för han ville sova hos oss!:) å de e ju klart han fick de hehe! =))
så de va mest  slappa kolla tv å lite sånt på lördagen! :)


Söndag: idag då asså hehe! =))), så tar vi de mest lungt å D har blit hämtad vid 14 tiden  hehe ^^
blir till å kolla TV bara å slappa.. wallander blir de ikväll =) hehe (kl 21 4an)
å idag e de 2a advent! =)
så då hade vi 2 ljus tända när vi åt! :)
blir antagligen att amn flyttar in den i vardagsrumet ikväll å har den en stund till wallander =)
sen blir de i säng relativt tidigt.. ^^


fööör i morgon e de måndag... :P.. å då ska jag Cassandra å minna 2 systrar till Malmö för vi ska till.....
toysrus.. wiiie! :D:D:D  ska bla köppa en.. "sittsäck" till Cassandra i julklapp! =) blir antagligen den med nallephu.. tyckte alla andra va för äldre barn hehe.. fans iof barbie elelr om de va prinsessor vet ej men jag föredrar nalle phu tycker barbie å sånt e humm 2 - 4 år å uppot... :P sen alla andra va.. starwas med emr å e de ju till betydligt äldre barn hehe.. ^^
å de blir nog att man köper en del julklappar där i morgon till snutta plutta! =)) hehe! :P
sen efter de blir de Mcdonals mauuud eller BK de får vi se :) hehe.. ska även köpa en julklapp till Diego så klart =)
å minna råtter.. ( Electra ocg Alexia)men de hittar jag nog ej på toysrs höhöh... :P ^^
vi har slutat köpa julklappar till de vuxna isläkten för vi e så många.. så vi gör så att vi skriver alla vuxnas namn.. sen drar man en å de namn man får..får man inte säga till nån.. å den personen ska man då köppa en julklapp till :)
så då får vi vuxna iaf vars 1 hehe =)  vi har sagt att de e runt 300:- de e 2a året vi gör detta! :P
så jag ska bara köppa julklappar till syrrans 3 barn, Cassandra min hemliga person.. :P å djuren! :)
så inte sååå farligt många ju

annars har de ju  vatt en hel del så man typ blit as fattig hehe :P:/

vi vuxna bryr oss ju inte om å få julklappar.. :) de e barnens "uppgift" att få hehe.. vi har ju redan vatt barn så.. =))
julen e ju en del av bernen tycker jag/vi.. vi vuxna njuter mest av stämningen å maten hehe :)
inte för jag anser mig som vuxen men ändå inte barn haha!:P

ja.. julen e helt unerbar! hihihhi..  jag bara ääääkskar den har jag alltid gjort å kommer nog alltid å göra! =)
å nu när Cassandra finns e den ju änu mer spec.. ;) hehe.. emn de va den innan med! =)

"tomten jag vill ha en riktig jul en sån som man har när man e liten" en bra jul låt de där! =)
men vi har en riktig jul =))
me tomte å allt å bla bla.. de e nice =)
men de e mest tack vare.. barnen i släkten.. :P
innan.. des hade vi inte jo bara när vi var små... :P
men inte sen.. :P, men nu har vi haft de några år igen imet barnen =)
å de kommer ju nya barn i släkten helatiden.. hehe.. så tomten lär nog stanna ivår släkt ett bra tag till asså =)) hehe.
Men jag tycker de e naajs me tomte de tillhör lixom! :) saknade de lite innan... vi hade barn i släkten trots att jag ej trude på de mer hehe.. :P


ne ska sluta skriva nu..,för Cassandra e så trött å ska sova nu..! :)
men ha de bra alla.. kram.. ^^
å god jul! :D

Kommentarer
Postat av: Jasse

Låter som en nice helg....



Låter även som att ni kommer får en underbar jul!

2008-12-07 @ 19:55:49
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Jaså där ser man....från vilken säljare då? Så kan jag ju kolla hur tröjorna ser ut : p ^^

2008-12-08 @ 00:11:45
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Fina tröjor samt gulliga gardiner ( :

2008-12-08 @ 00:59:48
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Sov gott ni oxå...eller ja Cassandra sover väl redan ( :



Kramiz

2008-12-08 @ 01:16:20
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Linda

Vinn ett spel i min blogg=)



Svara gärna på frågan vart du bor med;)

2008-12-08 @ 19:03:14
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0