Lalalalalaaa... humm..

idag e de Tisdag jag å Cassandra har typ bara slappat... :P  skönt de.....

vi ska väll inte göra såå mkt idag hehe..
å Cassandra mår inte bra å e extra gnällig.. :/

å de blir inte av att jag köper julkort.. =/
för har ingen ork i kroppen.. å de e bäst att snutta plutta håller sig ine nån dag till iaf..
för sen måste vi bara stressa.. imet de e den sista dagen i dag... å sen tror jag de tömer dom vid 17-18 tiden så ja de blir stresigt... :P

min mamma har oftast alltid vatt dålig på å skicka oväg såna krt.. å detta e första året jag bor själv så utan mammsen så jag har la fått de efter henne *fniss*  men vissa år har hon skickat ändå! =)

eller så skickar jag nyårskort i stället fniss ;) hehe..

ne ska inte skriva mer nu.. får se va jag hittar på för ngt å äta till mig å Cassandra.. :)
å rättorna förstoss =))

oj vad hände Cassandra gick ner från mitt knä för å leka :O ´hehe... annars har hon bara velat va i mitt knä ju.. men nej nu kommer hon i gen gnällandes å vill upp.......

asså de e jobbigt att hon ska va såå beroende av mig å ALLTID vill va hos mig....... för... hon e TUNG ja inte när man sitter men när an går/står.. så försöker man se om de går bra att hon e på golvet å håller mig i handen i stället men nej hon ska upp.. så e de även när hon inte e sjuk... hon e såå mammig.. visst de e gulligt å så.. men AJ min rygg å armar... sen känns de taskit å inte lyfta upp henne när hon står me armarna mot en å gråter.. :/

humm.. blöää..

aja ha de bra alla.. :),kram..

Kommentarer
Postat av: Jasse

Naaaw...hihi...känner igen dedär ang lilla C, lillan gör likadant, vill vara uppe hos en jämt ( : Men som du säger, det är ju inte lita de väger...inte små babysar längre.



Sv: Mmmm....de e ju bara så underbara, ska strax kela lite me dem och tvätta lille Puff och sätta på lite olja på hans dumma sår på sidan, för vi skulle hålla det fuktigt osv...

2008-12-16 @ 17:22:49
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: emma

men man kan skicka med vanligt frimärke fram till fredag så kommer de ändå fram i tid

2008-12-16 @ 18:03:19
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Jasse

Mmm...de e så nice ( :



Åååh man tackar, ser man hur uttråkad hon är? fniss Nä hon gillar att vara med i affären men hon blev nog liiite uttråkad några sekunder o då var de ju kul o nafsa i kundvagnen ler



Kramiz

2008-12-16 @ 20:33:55
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: millan

Jupp FBK är bäst i hockey och göteborg i fotboll och därmed basta! hihi



Ja det gick bra me Puff och jag hoppas att han klarar sin antibiotikakur......



Tack, jag e på god väg hehe



Kram till dig o lilla C

2008-12-16 @ 21:31:57
URL: http://amitola.blogg.se/
Postat av: Jasse

Sv: Det var ju ingen dum ide men tror faktiskt att det finns liknande vagnar redan...Barnen sitter högt upp från marken men dem är skitfula skratt



Kramiz

2008-12-16 @ 23:22:24
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Vet ju att du skojade hehe....( ; Jag ska vissa dig en bild på en sådan vagn om jag hittar en!^^

2008-12-17 @ 00:28:11
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0