Lördag 27dec å Söndag 28dec ;)

Lördag: igår så skulle jag ju bara slappa å kolla körskaget med mera....  men de blide ändrade planer.. ;)
J och M bjödöver mig så¨de va massa nice.. umgicks å spela TVspel med mer.. :)
tack för en trevlig kväll/natt...
jag missa lixom körslaget för er skull ;) hehe.. ^^
men de va de ju värt=) hehe.
för de va trevligt och skoj! =)


 Söndag: tar de mest bara lungt idag.. ;) hehe..finns la inte såå mkt å skriva... har inte gjort ngt idag typ...
så ja mest slapp.. å de komemr de fortsätta med oxå! :) hehe..
nice! :)


--------------------------------------NU NÅGOT HELT ANNAT---------------------------- FAKTIST HEHE--------------------------------------------

Något jag tycker e riktigt jobbigt vet ni vad de e.... ? de e typ när man e skit pissig..... men har inganstans å pissa... man kanske e nånstans där de inte finns nååån toalätt alls lixom... å man går runt flera timmar as pissig.. å de man vill göra helatiden e lixom å kissa  men man får/kan inte.... för de finns ingen toa.. :/
ja... sånt e bara såå jobbigt när man vill vill vill men kan inte eller får inte... :/
eller ja får aknske man hade fått såklart om de bara funits en toa inärheten ;) hehe..
men ni förstår sökert va jag menar alla har nog avtt me om de nån gång.. eller iaf drömt om de.. :P hehe.
sen så när man väll hitar en toa å kan kissa e allt bara såå underbart å man får en bra kännsla inomsig allt kom lixom ut...
så e ma inte alls kissig mer.. så då e de bara så nice.. ^^ kom å tänka på detta nu bara haha.. ja.. jag å min hjärna asså... ;) hehe..
jaja.. :P
skönt att de inte händer en ofta iaf.. :O hahah..
asså att man e nånstans utan toa.. ;)


ne men ha de så bra alla nu har jag skrivit lite om helgen å sen lite onödigt oxå.. ;) hehe..
eller ja... onödigt kanske de inte e för mig.. ;)
men för er.. heheh...
kram å gott nytt år! :)
just e.. hoppas alla hade en bra jul! :)
en kul jul ^^

Kommentarer
Postat av: Jasse

Wiiiiiiiiiie....En massa kul hade vi ju hehe ( : Men va ni mobbade mig blä



Kramiz

2008-12-29 @ 00:51:15
Postat av: svar till jasse

hehe, naaw flåt.. :P

men så e de ibland asså... :/ :P

dom bästa blir alltid utsata.. ^^





kram

2008-12-29 @ 19:03:15
URL: http://bumsibum.blogg.se/
Postat av: izza

haha mjo det är ju så ibland asså haha men de e skönt å kissa när man e svin pissig :D hahahhahah

2008-12-30 @ 12:19:05
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: SDME

Ja vem har inte varit med om det, det är ju fan hemskt, Man e så jävla pissnödig att man inte vet vad man ska ta vägen och man försöker tänka på allting annat, men tankarna kommer bara tillbaks på det hela tiden. Nej usch. Det är fan jobbigt.

2009-01-11 @ 20:47:28
URL: http://spritusrector.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0